BRÄNDIKIRJA

Finqun graafinen ohjeistus

Löydä Finqun graafinen ohjeistus, liikemerkit ja aineistoa.

// INTRO

Finqu

Finqun idea on tehdä myymisestä helppoa ja hauskaa, missä vain. Kauppias jakaa tuotteet myyntiin verkkokauppaan, myymälään, sosiaaliseen mediaan ja muihin myyntikanaviin kätevästi yhden alustan kautta - ilman huolta päällekkäisistä tiedoista ja järjestelmistä. Finqun ainutlaatuinen monikanavaisuus kerää kauppiaan myyntikanavat yhden hallinnan alle. 

Monikanavaisuus yhdistettynä parhaisiin sisäänrakennettuihin markkinoinnin työkaluihin antaa pienelle kauppiaalle selkeän edun myyntiin. Kattavien työkalujen avulla kauppias toteuttaa helposti erilaisia kampanjoita ja kehittää myyntiään monipuolisen analytiikan avulla. Finqun kanssa aloittavakin kauppias onnistuu kasvattamaan myyntiään kalliimmista järjestelmistä tutuilla ominaisuuksilla.

// IDENTITEETTI

Identiteetti

Finqun visuaalinen identiteetti viestii nykyajan kaupankäyntiä: Helppoutta, iloisuutta, luotettavuutta ja paikasta riippumatonta myyntiä. Raikkaan identiteetin avulla Finqu erottuu markkinoilla modernimpana ja innovatiivisempana vaihtoehtona.

Identiteetin kulmakivenä on myymistä kuvastava yksiselitteinen Finqu tag -liikemerkki. Liikemerkki huokuu mielikuvaa kaupan alan innovatiivisesta toimijasta, joka tekee myymisestä helppoa ja hauskaa. Samalla liikemerkki henkii vahvasti Finqun slogania:  Enemmän myyntiä - Vähemmän vaivaa™.

// LIIKEMERKKI

Liikemerkki

finqu-logo-valkoisella

Finqun liikemerkki koostuu kahdesta eri elementistä: Tagista ja nimestä.

Liikemerkin käyttö

Liikemerkki on käytettävissä kahtena eri versiona. Tagi yksin tai tagi + nimi yhdistelmänä. 

1) Tagi

finqu-tagi-valkoisella

Lataa:
SVG versio / PNG versio

2) Tagi + nimi

finqu-logo-valkoisella

Lataa:
SVG versio / PNG versio 

Liikemerkkiä käytettäessä on sen ympärille jätettävä riittävä suoja-alue (verkossa minimi 15 px). Merkin päälle ei saa kirjoittaa tekstiä tai asettaa muita elementtejä tai kääntää merkkiä toiseen asentoon. Merkit ovat käytettävissä sellaisenaan mitä ne ovat tällä sivulla esitetty. Pelkkää nimeä ei ole hyväksyttävää käyttää vaan nimi vaatii aina tagin mukaan.

// VÄRIT

Värit

Visuaalinen ilme muodostuu liikemerkin väreistä ja niihin sopivasta värikartasta. Värikartassa on useampia sävyjä sopiviksi taustaväreiksi ja korostusvaikutusten luomiseen.

Tagi. Tagin värinä toimii energinen pinkki. Väri huokuu iloista asennetta ja modernia palvelua.

 












HEX: #f54e96
RGB: 245 / 78 / 150
CMYK: 0/ 84 / 5 / 0
Pantone 212 C

 

Nimi. Nimen värinä on lähes mustasta taittuva tumma harmaa, joka luo tiettyä arvokkuutta kertoen ammattimaisesta toiminnasta.

 












HEX: #212121
RGB: 33 / 33 / 33
CMYK: 72/ 66 / 65 / 73
Pantone Hexacrome Black C

 

Värikartta

Värikartan muut värit toimivat yhteen liikemerkin värien kanssa ja toimivat esimerkiksi taustaväreinä ja korostuksissa.

Viininpunainen Beige Purppura

 

 

 

 

 

 

HEX: #4f0f4f HEX: #f4ede4 HEX: #8A238A

 

// AINEISTOT

Aineistot

Sloganit

Viestinnässä käytetään aina samoja helposti ymmärrettäviä sloganeita ja tekstejä, ellei toisin ole sovittu. Yhdenmukainen markkinointiviestintä kuvastaa Finqun ammattimaista ja loppuun saakka hiottua toimintatapaa.

Moderni alusta monikanavaiseen myyntiin ja markkinointiin!

Käytetään kerrottaessa ja markkinoitaessa Finqu-palvelua kokonaisuudessaan. Verkossa linkitys ohjataan aina palvelun etusivulle https://finqu.fi

Perusta menestyvä verkkokauppa!

Käytetään markkinoitaessa Finqu-verkkokauppaa. Verkossa linkitys ohjataan aina verkkokaupan perustamisen etusivulle https://finqu.fi/verkkokauppa

 

Kuvat

Viestinnän yhteydessä esitettävien kuvien tulee korostaa näitä Finqulle tyypillisiä ominaisuuksia raikkaasta ja innovatiivisesta kaupankäynnin palvelusta. Käytettävien kuvien tulee olla moderneja, iloisia ja liittyä jollain tavalla myymiseen, ostamiseen tai onnistumiseen. Lisäksi kuvan valinnassa on hyvä huomioda liikemerkin selkeä erotettavuus ympäröivästä värimaailmasta.

Esimerkkejä: