Opas markkinointiin ja myyntiin
Löydä Finqun graafinen ohjeistus, liikemerkit ja aineistoa.
Finqu
Finqun idea on tehdä myymisestä helppoa ja hauskaa, missä vain. Kauppias jakaa tuotteet myyntiin verkkokauppaan, myymälään, sosiaaliseen mediaan ja muihin myyntikanaviin kätevästi yhden alustan kautta - ilman huolta päällekkäisistä tiedoista ja järjestelmistä. Finqun ainutlaatuinen monikanavaisuus kerää kauppiaan myyntikanavat yhden hallinnan alle.
Monikanavaisuus yhdistettynä parhaisiin sisäänrakennettuihin markkinoinnin työkaluihin antaa pienelle kauppiaalle selkeän edun myyntiin. Kattavien työkalujen avulla kauppias toteuttaa helposti erilaisia kampanjoita ja kehittää myyntiään monipuolisen analytiikan avulla. Finqun kanssa aloittavakin kauppias onnistuu kasvattamaan myyntiään kalliimmista järjestelmistä tutuilla ominaisuuksilla.
Identiteetti
Finqun visuaalinen identiteetti viestii nykyajan kaupankäyntiä: Helppoutta, iloisuutta, luotettavuutta ja paikasta riippumatonta myyntiä. Raikkaan identiteetin avulla Finqu erottuu markkinoilla modernimpana ja innovatiivisempana vaihtoehtona.
Identiteetin kulmakivenä on myymistä kuvastava yksiselitteinen Finqu tag -liikemerkki. Liikemerkki huokuu mielikuvaa kaupan alan innovatiivisesta toimijasta, joka tekee myymisestä helppoa ja hauskaa. Samalla liikemerkki henkii vahvasti Finqun slogania: Enemmän myyntiä - Vähemmän vaivaa™.
Liikemerkki
Finqun liikemerkki koostuu kahdesta eri elementistä: Tagista ja nimestä.
Liikemerkin käyttö
Liikemerkki on käytettävissä kahtena eri versiona. Tagi yksin tai tagi + nimi yhdistelmänä.
1) Tagi
Lataa: SVG versio / PNG versio
2) Tagi + nimi
Lataa: SVG versio / PNG versio
Liikemerkkiä käytettäessä on sen ympärille jätettävä riittävä suoja-alue (verkossa minimi 15 px). Merkin päälle ei saa kirjoittaa tekstiä tai asettaa muita elementtejä tai kääntää merkkiä toiseen asentoon. Merkit ovat käytettävissä sellaisenaan mitä ne ovat tällä sivulla esitetty. Pelkkää nimeä ei ole hyväksyttävää käyttää vaan nimi vaatii aina tagin mukaan.
Värit
Visuaalinen ilme muodostuu kahdesta pääväristä, jotka ovat tagin energinen pinkki ja nimen syvä tumma harmaa. Korosteväreinä toimivat toissijaiset murretut värit.
Energinen pinkki. Tagin värinä toimii pirteästi erottuva pinkki. Väri huokuu iloista asennetta ja se toimii yhtä hyvin piristävänä korostevärinä niin verkossa kuin printissä. |
|
HEX: #f54e96 |
Syvä tumma harmaa. Nimen värinä on lähes mustasta taittuva tumma harmaa. Tumma väri luo tiettyä arvokkuutta ja jämäkkyyttä kertoen vakaasta ammattimaisesta toiminnasta. |
|
HEX: #212121 |
Aineistot
Sloganit
Viestinnässä käytetään aina samoja helposti ymmärrettäviä sloganeita ja tekstejä, ellei toisin ole sovittu. Yhdenmukainen markkinointiviestintä kuvastaa Finqun ammattimaista ja loppuun saakka hiottua toimintatapaa.
Enemmän myyntiä – Vähemmän vaivaa tai More Sales – Less Effort
Käytetään kerrottaessa ja markkinoitaessa Finqu-palvelua kokonaisuudessaan. Verkossa linkitys ohjataan aina palvelun etusivulle https://finqu.fi
Perusta verkkokauppa minuutissa! tai Verkkokauppa helposti, nopeasti ja edullisesti!
Käytetään markkinoitaessa Finqu-verkkokauppaa. Verkossa linkitys ohjataan aina verkkokaupan perustamisen etusivulle https://finqu.fi/verkkokaupan-perustaminen
Kuvat
Viestinnän yhteydessä esitettävien kuvien tulee korostaa näitä Finqulle tyypillisiä ominaisuuksia raikkaasta ja innovatiivisesta kaupankäynnin palvelusta. Käytettävien kuvien tulee olla moderneja, iloisia ja liittyä jollain tavalla myymiseen, ostamiseen tai onnistumiseen. Lisäksi kuvan valinnassa on hyvä huomioda liikemerkin selkeä erotettavuus ympäröivästä värimaailmasta.
Esimerkkejä: