Materiaalit markkinointiin ja viestintään

Tältä sivulta löydät Finqun graafisen ohjeistuksen ja viralliset liikemerkit.

Identiteetti

Finqun visuaalinen identiteetti viestii nykyajan kaupankäyntiä: Helppoutta, iloisuutta, luotettavuutta ja paikasta riippumatonta myyntiä. Raikkaan identiteetin avulla Finqu erottuu markkinoilla modernimpana ja innovatiivisempana vaihtoehtona.

Identiteetin kulmakivenä on myymistä kuvastava yksiselitteinen Finqu tag -liikemerkki. Liikemerkki huokuu mielikuvaa kaupan alan innovatiivisesta toimijasta, joka tekee myymisestä helppoa ja hauskaa. Samalla liikemerkki henkii vahvasti Finqun slogania:  More sales - Less effort™.

Liikemerkki

finqu-logo-valkoisella

Finqun liikemerkki koostuu kahdesta eri elementistä: Tagista ja nimestä.

Liikemerkin käyttö

Liikemerkki on käytettävissä kahtena eri versiona. Tagi yksin tai tagi + nimi yhdistelmänä. 

1) Tagi

finqu-tagi-valkoisella

Lataa:
SVG versio / PNG versio

2) Tagi + nimi

finqu-logo-valkoisella

Lataa:
SVG versio / PNG versio 

Liikemerkkiä käytettäessä on sen ympärille jätettävä riittävä suoja-alue (verkossa minimi 15 px). Merkin päälle ei saa kirjoittaa tekstiä tai asettaa muita elementtejä tai kääntää merkkiä toiseen asentoon. Merkit ovat käytettävissä sellaisenaan mitä ne ovat tällä sivulla esitetty. Pelkkää nimeä ei ole hyväksyttävää käyttää vaan nimi vaatii aina tagin mukaan.

 

Värit

Visuaalisen ilmeen värit muodostuvat kahdesta pääväristä, jotka ovat tagin energinen pinkki ja nimen syvä tumma harmaa.

Energinen pinkki

Tagin värinä toimii pirteästi erottuva pinkki. Väri huokuu iloista asennetta ja se toimii yhtä hyvin piristävänä korostevärinä niin verkossa kuin printissä.







   

HEX: #f54e96
RGB: 245 / 78 / 150
CMYK: 0/ 84 / 5 / 0
Pantone 212 C

Syvä tumma harmaa

Nimen värinä on lähes mustasta taittuva tumma harmaa. Tumma väri luo tiettyä arvokkuutta ja jämäkkyyttä kertoen vakaasta ammattimaisesta toiminnasta.







   

HEX: #212121
RGB: 33 / 33 / 33
CMYK: 72/ 66 / 65 / 73
Pantone Hexacrome Black C

 

Sloganit

Viestinnässä käytetään aina samoja helposti ymmärrettäviä sloganeita ja tekstejä, ellei toisin ole sovittu. Yhdenmukainen markkinointiviestintä kuvastaa Finqun ammattimaista ja loppuun saakka hiottua toimintatapaa.

Enemmän myyntiä – Vähemmän vaivaa   tai   More Sales – Less Effort

Käytetään kerrottaessa ja markkinoitaessa Finqu-palvelua kokonaisuudessaan. Verkossa linkitys ohjataan aina palvelun etusivulle https://finqu.fi

Perusta verkkokauppa 5 minuutissa!   tai   Verkkokauppa helposti, nopeasti ja edullisesti!

Käytetään markkinoitaessa Finqu-verkkokauppaa. Verkossa linkitys ohjataan aina verkkokaupan perustamisen etusivulle https://finqu.fi/verkkokaupan-perustaminen

Finqu-palvelu auttaa kauppiaita kasvattamaan myyntiä. Perusta verkkokauppa 5 minuutissa, käynnistä myymälä käden käänteessä tai myy sosiaalisessa mediassa. Kaikki kanavat helposti yhden hallinnan kautta. Aloita oman menestystarinan rakentaminen jo tänään.

Käytetään pidemmässä Finqu-palvelun kuvauksessa. Verkossa linkitys ohjataan aina palvelun etusivulle https://finqu.fi


Kuvat

Viestinnän yhteydessä esitettävien kuvien tulee korostaa näitä Finqulle tyypillisiä ominaisuuksia raikkaasta ja innovatiivisesta kaupankäynnin palvelusta. Käytettävien kuvien tulee olla moderneja, iloisia ja liittyä jollain tavalla myymiseen, ostamiseen tai menestykseen. Lisäksi kuvan valinnassa on hyvä huomioda liikemerkin selkeä erotettavuus ympäröivästä värimaailmasta.

Esimerkkejä:

Kuvat © pexels.com